Veelgestelde vragen

  • Aanmelden/inloggen
    • Ik heb al een account voor Texaco Stars. Heb ik voor de Texaco Stars webshop ook een account nodig?
      Nee, je hebt maar één account nodig om Texaco Stars te sparen met je spaarkaart of app en om te bestellen in de Texaco Stars webshop. Aanmelden is gratis.
    • Hoe meld ik me aan voor de Texaco Stars webshop?
      1. Klik op de Texaco Stars webshop rechts bovenin op ‘Aanmelden bij Texaco Stars’.
      2. Maak een nieuw account aan of log in als je al een account hebt. Bij het downloaden van de app maak je automatisch een account aan.
      3. Nieuw account? Houd je pasnummer bij de hand dat op je Stars-kaart of keytag staat.
      4. Heb je je gegevens ingevuld? Klik dan op ‘Account aanmaken’.
      5. Je ontvangt nu een bevestigingsmail op het e-mailadres dat je hebt ingevuld.
      6. Klik op de knop in de bevestigingsmail en je bent klaar voor Texaco Stars!
    • Wat gebeurt er met mijn gegevens?
      Je gegevens worden uiterst veilig opgeslagen in de klantendatabase van Touch Incentive. Die is volgens de wettelijke voorschriften aangemeld bij het College Bescherming Persoonsgegevens. Texaco gebruikt je gegevens onder meer om je bestellingen correct te kunnen bezorgen. Texaco zal jouw gegevens niet aan andere partijen doorspelen.
      
Als je bij het registreren toestemming daarvoor hebt gegeven, dan kan Texaco je persoonlijk informeren over aanbiedingen, voordelen en acties.
  • E-mail of wachtwoord wijzigen
    • Ik wil mijn e-mailadres wijzigen
      1. Log in met je account
      
2. Ga naar ‘Mijn account’ rechts bovenin
      
3. Klik bij ‘Mijn account’ naast je e-mailadres op ‘Wijzig’

    • Ik wil mijn wachtwoord wijzigen
      1. Log in met je account
      
2. Ga naar ‘Mijn account’ rechts bovenin
      
3. Klik bij ‘Wachtwoord’ naast je wachtwoord op ‘Wijzig’

    • Kan ik mijn account aan iemand anders overdragen?
      Nee, een account is persoonsgebonden en daarmee niet overdraagbaar aan anderen. Maar meedoen aan Texaco Stars is gratis, nodig dus gerust anderen uit om ook een account aan te maken en Texaco Stars te sparen!
    • Ik wil mijn account verwijderen. Hoe moet dat?
      Wil je jouw account voor Texaco Stars opheffen? Wat jammer! Maar onthoud dat je altijd welkom bent om terug te komen.
      Via de volgende stappen verwijder je jouw account voor Texaco Stars.
      1. Log in met je account
      2. Ga naar ‘Mijn account'
      3. Klik op 'Account verwijderen’
      4. Je ontvangt een e-mail met een link
      5. Klik op die link om je opheffing te bevestigen.
    • Ik ben mijn wachtwoord kwijt of vergeten, wat nu?
      Geen probleem. Een nieuw wachtwoord heb je zo geregeld. 


      1. Klik in het inlogscherm bij je wachtwoord op ‘Wachtwoord vergeten?’
      2. Vul je e-mailadres in.
      3. Je ontvangt direct een e-mail met een link.
      4. Klik op die link en stel een nieuw wachtwoord in.
      5. Voortaan kun je inloggen met dit nieuwe wachtwoord!
    • Mijn adres invullen lukt niet. En nu?
      Als je je postcode in het eerste vakje hebt ingevuld en het huisnummer in het tweede vakje, wordt je adres automatisch ingevuld. Ga hierna gewoon door naar het volgende invulveld (blijf niet met je muis in de hokjes postcode of huisnummer staan). Je straatnaam en woonplaats verschijnen nu automatisch.
      Mocht dit niet het geval zijn, dan kun je de twee velden handmatig invullen.
    • Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
      We leveren enkel bestellingen in Nederland (Europees deel) en België
  • Bestellen
    • Hoe plaats ik een bestelling in de webshop?
      1. Log in met je account
      2. Klik in de webshop op het cadeau van jouw keuze
      3. Klik op de knop ‘In winkelwagen’. Je komt dan op de bestelpagina. Hier kun je je gegevens invullen of wijzigen.
      4. De Texaco Stars die je verzilvert, worden van het totaalbedrag afgetrokken.
      5. Betaal, indien nodig, het resterende bedrag via iDeal of creditcard. In het geval van een ticket of voucher kan het voorkomen dat je eventuele bijbetalingen bij het inleveren van de voucher op locatie dient te voldoen.
      6. Je bestelling wordt thuisbezorgd of naar je mailbox gestuurd (in het geval van een ticket of voucher).
    • Hoe werkt de bestelling van acties/producten met een voucher?
      Bij bestelling van sommige items, zoals een dagje weg, ontvang je een voucher. Dat werkt als volgt.

      1. Bestel de voucher in de webshop.
      2. Je krijgt de voucher per e-mail toegestuurd.
      3. Lever de voucher in bij de aanbieder voor je recht op korting.
      4. Voldoe eventuele bijbetalingen, dus het bedrag waarover geen korting wordt verleend, ter plekke bij de aanbieder of direct bij het bestellen via iDeal. Voordat je de voucher bestelt, krijg je inzicht in het bedrag dat je moet bijbetalen.
      5. Je kunt jouw voucher maar éénmaal gebruiken. Of de voucher overdraagbaar of persoonlijk is, hangt af van de voorwaarden van de leverancier. Kijk voor de voorwaarden van de partner op de productpagina van jouw bestelling.
    • Kan ik mijn bestellingen nog annuleren?
      Heb je eenmaal besteld, dan is het in principe niet mogelijk je bestelling te annuleren. Heb je je bestelling ontvangen, dan geldt altijd de wettelijke bedenktijd: de periode waarin je jouw bestelling kunt retourneren. Kijk daarvoor bij ‘Retourneren’.
    • Mijn bestelling is niet geleverd, wat nu?
      Wat vervelend dat je bestelling niet is aangekomen! Het kan tot één week duren totdat het artikel wordt geleverd. Na één week nog steeds niks ontvangen? Neem dan contact op met onze Customer Service
    • Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
      Ja. Nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je per e-mail een bevestiging van jouw bestelling. Binnen de levertijd van de leverancier wordt het product op je bezorgadres afgeleverd. Je bezorgadres kun je bij je bestelling nog wijzigen.
    • Wat zijn de verzendkosten?
      Er worden geen verzendkosten gerekend. de handling- en verzendkosten zijn inbegrepen bij de prijs.
    • Zijn entreevouchers persoonsgebonden of kan ik er ook iemand anders blij mee maken?
      Geef je graag een voucher cadeau? Leuk! We adviseren je dan om eerst even in de voorwaarden te controleren of de voucher van jouw keuze overdraagbaar is. Is dat zo? Dan kun je het gerust iemand cadeau geven!
  • Betalen
    • Hoe betaal ik?
      Na je bestelling wordt het aantal Stars dat je verzilvert van je spaarsaldo afgetrokken. Een eventueel restbedrag kun je veilig online betalen vanaf je eigen bankrekening via iDeal of creditcard. Volg de stappen op je scherm voor de juiste afwikkeling van je betaling.
      Heb je een ticket of voucher besteld? Dan kan het zijn dat je nog een bedrag ter plekke dient te voldoen aan de aanbieder. Kijk bij de productinformatie of dit voor jou geldt.
    • Ik kan niet internetbankieren, kan ik ook op een andere manier betalen?
      Ja, je kunt ook betalen met Creditcard. Geen iDeal of creditcard? Vraag aan je familie, vrienden of kennissen om de bestelling af te ronden.
    • Kan ik het bedrag geheel in Texaco Stars afrekenen?
      Ja, dat kan. Als je voldoende Stars hebt verzameld voor jouw cadeau, kun je het geheel met Stars betalen.
    • Kan ik in termijnen betalen?
      Nee, dat kan helaas niet. Wij vragen je het volledige bedrag in één keer via iDeal of creditcard te betalen.
    • Kan ik met creditcard betalen?
      Ja, je kunt met creditcard betalen.
    • Kan ik met acceptgiro betalen?
      Nee, helaas niet. Betaling is alleen mogelijk via iDeal en/of creditcard.
    • Er is geld afgeschreven door Pay.nl, klopt dat wel?
      Ja, dat klopt. Pay.nl incasseert namens Touch Incentive je aankopen in de Texaco Stars webshop. Daarom zie je die naam op je bankafschrift.
    • Ik heb met iDeal betaald, maar krijg geen bevestiging van mijn bestelling...
      Vervelend, dit kan gebeuren als je in het bevestigingsscherm niet op ‘Voltooien’ hebt geklikt. Is dat zo? Probeer dan over minimaal een uur om je bestelling opnieuw te plaatsen of een andere bestelling te plaatsen.
      
Zo werkt het correct afronden van je bestelling: in het iDeal-scherm zie je de bevestiging dat de betaling gelukt is. Klik dan op de button ‘Voltooien’ (onder aan het scherm). Je gaat dan terug naar de webshop. Let op: je dient het iDeal-scherm dus NIET op een andere wijze te sluiten.

      Hoe komt het dat het verkeerd gaat als ik niet goed afsluit?
      Als je het iDeal-scherm niet op de juiste wijze afsluit, krijgt het bestelproces op onze website geen bericht van iDeal dat de betaling is gelukt. Het bestelproces krijgt dan de status ‘wacht op betaling’ en wordt hiermee beschouwd als ‘geannuleerd’. Als de website na een uur niets meer van de betaling verneemt, checken we of deze betaald is. Is dit het geval, dan wordt de bestelling verder afgehandeld en krijg je alsnog een bevestiging. Is de bestelling niet betaald, dan zal er geen bevestiging worden gestuurd.
  • Leveringsvoorwaarden
    • Moet ik verzendkosten betalen?
      De prijzen bij de artikelen staan in Stars en zijn inclusief BTW en wettelijke verwijderingsbijdrage. De handling- en verzendkosten is bij de prijs inbegrepen.
    • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
      De bestelling wordt binnen 5 werkdagen geleverd op het huisadres zoals dat is opgenomen in het adressenbestand van Texaco Stars webshop. In je winkelwagen kun je ook kiezen voor een alternatief afleveradres. Bezorging op een postbus is ook mogelijk. Na het plaatsen van je bestelling is een adreswijziging niet meer mogelijk.
    • Kan ik mijn bestelling volgen?
      Zodra je bestelling is aangemeld voor verzending ontvang je een track-and-trace e-mail van PostNL. In deze mail kun je alle stappen van het leverproces volgen.


      Bestellingen worden op maandag t/m vrijdag tussen 09:00-21:30 uur en op zaterdag tussen 09:00-16:00 uur bezorgd door PostNL. Ben je niet thuis, dan wordt er een bericht achtergelaten. Indien je meerdere artikelen tegelijkertijd bestelt, is het mogelijk dat deze afzonderlijk worden geleverd. Als het artikel niet binnen de gestelde leveringstermijn kan worden geleverd, ontvang je hierover via email bericht. Als je het niet eens bent met de vertraagde levering, heb je het recht de order te wijzigen of te annuleren.
    • Ik heb een ander artikel gekregen dan ik had besteld.
      Als onverhoopt het bestelde artikel niet meer leverbaar is, wordt een gelijkwaardig alternatief geboden. Wanneer Texaco Stars webshop je geen geschikt alternatief kan bieden, wordt de order geannuleerd. Je ontvangt hiervan bericht via e-mail. Wanneer je het niet eens bent met het alternatief, neem dan contact op met de Customer Service. Je kunt het artikel dan kosteloos retourneren.
    • Mijn artikel is beschadigd/defect.
      Bekijk bij aflevering van de bestelling of de artikelen aan de verwachting beantwoorden. Eventuele gebreken dien je zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen twee maanden aan Texaco Stars kenbaar maken. Texaco Stars zorgt voor vervanging van het artikel.

      Voor artikelen uit de categorie textiel geldt dat je de artikelen na aankoop dient te wassen conform de wasvoorschriften op de verpakking. Was je ze op een andere manier dan maak je geen aanspraak meer op garantie. 
  • Wil je je artikel(en) retourneren?
    • Herroepingsrecht
      Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Entreekaarten en vouchers zijn hiervan uitgesloten.

      De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het laatste goed fysiek in bezit krijgt.

      Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via:

      Touch Incentive

      Nieuwegracht 4-05A
      3763 LB  Soest


      met een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post of e-mail) op de hoogte stellen van je beslissing de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Het herroepingsformulier vind je hier. Je kunt het modelformulier voor herroeping of een andere duidelijk geformuleerde verklaring, uitprinten, invullen en meesturen samen met je bestelling en je pakbon, of elektronisch invullen en opsturen naar support@touchincentive.com. Als je van deze mogelijkheid gebruik maakt zullen wij je zo snel mogelijk een ontvangstbevestiging van je herroeping sturen.  
      Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om je mededeling betreffende je uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.
    • Gevolgen van de herroeping
      Als je de volledige overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, zo snel mogelijk en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van je beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen aan jou voor deze terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
      Je dient de goederen zo snel mogelijk, maar in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons hebt medegedeeld, aan Texaco Stars terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

      De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor je eigen rekening.
  • Alles over Stars
    • Hoe spaar ik Stars?
      Bij elke tankbeurt, wasbeurt of aankoop in de shop bij Texaco, krijg je Texaco Stars-punten als je jouw persoonlijke Texaco Stars spaarkaart of app bij de kassa laat scannen. Texaco Stars kun je verzilveren voor mooie cadeaus in onze webshop of voor korting of cadeaus bij Texaco.


      1. Tank, shop en was je auto bij Texaco
      2. Spaar Stars bij iedere aankoop
      3. Geniet van korting of bestel je cadeaus in onze webshop
      4. Ontvang je cadeau thuis!

      Spaar Stars bij elke aankoop die je bij Texaco doet.
      
 Je verdient Stars met:

      
Tanken
      
1 Texaco Stars-punt per liter Brandstof of LPG
      
2 Texaco Stars-punten per liter Premium Brandstof

      
Shoppen
      
1 Texaco Stars-punt voor elke euro die je uitgeeft in de Texaco shop

      
Carwash
      1 Texaco Stars-punt per euro die je uitgeeft aan de carwash.
    • Ik heb nog geen Texaco Stars spaarkaart of app, hoe kan ik er een krijgen?
      Wil je een fysieke spaarkaart, ga dan naar een Texaco station bij jou in de buurt en vraag ernaar bij de kassa. Je kunt jouw persoonlijke spaarkaart activeren via www.texacostars.nl.
      
Wil je een digitale spaarkaart (app)? Download de app dan hier en activeer ‘m meteen (AppStore of Google Play Store).
    • Wat kan ik met mijn Stars?
      De Texaco Stars die je spaart, kun je verzilveren voor mooie cadeaus in onze webshop. Nog niet genoeg Stars? Je kunt ook een deel bijbetalen via iDeal of creditcard.
    • Hoe wissel ik mijn Stars in?
      Bestel je een item uit onze webshop, dan kun je jouw Stars bij het afrekenen inwisselen voor korting op dat item of, als je genoeg Stars hebt, het item gratis bestellen.
  • Overig
    • Hoe werkt Texaco Stars?
      1. Tank, shop en was je auto bij Texaco
      2. Spaar Stars bij iedere aankoop
      3. Geniet van korting of bestel je cadeaus in onze webshop
      4. Ontvang je cadeau thuis!
    • Hoe lang zijn de aanbiedingen in de webshop geldig?
      Dat verschilt. De webshop heeft vaste aanbiedingen die lang geldig zijn, maar ook tijdelijke en op=op-aanbiedingen. Dit staat altijd duidelijk vermeld bij het aanbod. Texaco is niet verantwoordelijk voor het uit voorraad gaan van producten en/of diensten die worden aangeboden.
    • Wordt het webshopassortiment aangepast?
      Ja, regelmatig wordt het webshopassortiment aangevuld en vervangen. Ook vinden er regelmatig acties en promoties plaats, dus kom geregeld kijken of schrijf je in voor onze nieuwsbrief!
  • Klachten / garantie
    • Wat moet ik doen als een product defect is?
      Vervelend als je product defect is! Neem snel contact op met onze Customer Service.
      Onze Customer Service is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 t/m 17.00 uur.

    • Wat moet ik doen als ik klachten heb over mijn product of dienst?
      Als je een klacht hebt over een product of dienst, kun je contact opnemen met onze Customer Service.
      Onze Customer Service is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 t/m 17.00 uur.

    • Zit er garantie op de producten?
      Ja, de garantie is 2 jaar op alle artikelen en dit kan eventueel verlengd worden met de garantie van de leverancier/fabrikant.
    • Waar kan ik met andere vragen en/of of klachten terecht?
      Heb je vragen en/of klachten over Texaco Stars, neem dan contact op met onze Customer Service.
      Onze Customer Service is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 t/m 17.00 uur.

    • Contact
      Vragen over je bestelling of over artikelen uit de Texaco Stars webshop kun je stellen aan onze Customer Service.
      Onze Customer Service is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 t/m 17.00 uur.

Customer Service – als jouw vraag er niet bij staat

Heb je een vraag over de Texaco Stars webshop en staat hij niet bij de Veelgestelde vragen? Onze medewerkers helpen je graag verder!

Stel je vraag